اهمیت فتوشاپ

شاید به جرات بتوان گفت گرافیک یکی از عوامل توسعه صنعتی و حتی تکامل هنر است. هنر گرافیک کمک کرده است تا با شناخت تمایلات روحی و رفتاری انسانها، حرکت اقتصادی و صنعتی جامعه جهت رشد را پیدا کند ضمن آنکه تصورات و تجسمات و حتی خاطرات ذهنی انسان از جنبه گرافیک قویتر و مهمتر است و هر انسانی نا خودآگاه مایل است ذهن خود را با تصویر پرکند و خاطرات خویش را بصورت تصویری ضبط کند و حتی در ذهن تصورات خویش را به صورت تصویر مجسم نماید.

تمامی اینها اهمیت شناخت گرافیک و تاثیر آن در ذهن انسان را نمایان می سازد. در این راستا افزایش توان تولیدات گرافیکی با کمک سیستم های کامپیوتری و نرم افزارها مهم خواهد برای کمک به انسان در خلق سریعتر آثار گرافیکی پا به عرصه Photoshop بود و نرم افزارهایی نظیر وجود گذاشته اند.

هدف

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار برای خلق آثار و محصولات گرافیکی است که با توجه به توانایی ها و امکانات آن می توان گفت در ردیف اول نرم افزارهای پرکاربرد گرافیکی قرار دارد. هدف این برنامه ارائه ابزارهایی است که کاربران با کمک آنها می توانند سریعتر، راحتتر و با کیفیت مناسب آثار گرافیکی خویش را خلق کنند. خصوصا در زمینه ویرایش عکس، قابلیت منحصر به فرد و بالایی دارد.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته – حضوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *